7 Haziran 2017 Çarşamba

Taze Fasulye Kızartması

                         fried fresh green beans


Taze Fasulye Kızartması


Hiç fasulye de kızartılır mıymış? İtiraf etmeliyim tadına bakıncaya kadar ben de sizinle aynı fikirdeydim.

Taze fasulyenin girdiği her yemeği abad ettiği bir gerçek.E faydalarından zeytinyağlı taze fasulye tarifini verirken bahsetmiştim.Merak edenler burayı tıklayabilirler.Hal böyle olunca;içinde taze fasulye olan her hangi bir yemeği deneme hususunda pek düşünmedim.


Taze Fasulye Kızartmasını nasıl yaptım?


En taze fasulyeleri seçip,baş kısımlarını ayıkladım.Tuzlu suda haşlayarak süzdüm.Mısır ununa bulayarak yağlanmış tavaya dizdim.Kapak yardımı ile çevirerek her iki tarafını da iyice kızarttım.Üzerine sarımsaklı yoğurt dökerek servis ettim.

Bu tarifin püf noktasını soracak olursanız;Bence en taze fasulyeyi seçmek ve çıtırlık verecek kadar fazla kızartmak.

azıcık aşım taze fasulye kızartması


Malzemeler
  • Yarım kilo taze fasulye
  • 3 yemek kaşığı sıvı yağ
  • 3 yemek kaşığı mısır unu
  • Yoğurt
  • 1 çay kaşığı tuz
Yapılışı
  • Fasulyelerin baş kısımlarını ayıklayın.
  • Tuzlu suda haşlayın.
  • Mısır ununa bulayın.
  • Yağlanmış tavaya dizin.
  • Bir tabak yada kapak yardımı ile her iki tarafını da çevirerek kızartın.
  • Yoğurt ile servis edin.Afiyet şifa olsun.
Videolu tarif için;






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Günün Tarifi

Elmalı Kurabiye

      Elmalı kurabiye mi dediniz?                                    İşte benim için sonbaharın özeti..Depresif bir ruh hali;buna...